V.I.P och kändisspotting

Klockan är nu 03.03 här i Kalifornien, jag har inte en aning om vLänkad den e hemma men antar att det är mitt på dagen typ. Klubbarna i Hollywood stänger runt 02.00 vilket är helt sjukt men tyvärr sant så jag sitter faktiskt redan hemma, men är alldeles för pigg för att sova. Vi har så mycket att berätta för er från de senaste dagarna att vi inte vet var vi ska börja så därför tänker jag just nu bara säga att vi ikväll var på en av de coolaste klubbarna vi någonsin varit på, klubben Voyeur. Det var nämligen så att vi igår träffa en kille som jobbade på MTV som fixade in oss på listan på denna klubben idag. Sjukt nöjda tog vi V.I.P- vägen in och jajemen där inne fick vi se vår andra kändis på denna resan, Adrian Grenier från tv-serien Entourage.
Att jag blev starstruck är kanske inte så konstigt med tanke på hur kändiskåt jag varit i mina dagar men jag kan säga er att det var inget emot hur starstruck Bella blev, ja, hon blev fantastisk mycket mer starstruck än mig, trot eller ej!


1 kommentar:

  1. Jag hade aldrig känt igen honom! Hör av dig när du ser Michael C Hall eller Steve Jobs! Ha så skoj!

    SvaraRadera