Big Sur - En fantastisk dag

110430
Efter att vi letat efter ett frukostställe fram och tillbaks i Santa Cruz (slutade med att vi köpte yoggi o frukt på 7eleven) så bar det av mot Highway 1 och Big Sur.
Rutten slutade i Santa Barbara efter ca 10 timmars körande inkl pauser..
Finns inget mer att tillägga än att det var bland det härligaste och häftigaste vi sett. Bilderna får tala för sig själva.

Först måste jag få presentera: Mr Right













Glada tjejor





Och dom hade sjuuukt goda hamburgare




















Fult djur, fin bild


En riktigt hjälpsam och trevlig man som lärde oss allt vi behövde veta. Han visade oss vart vägen över berget gick, valar i havet och några gröna halvädelstenar han hade hittat där nere på stranden. En riktig Crocodile dundee. Självklart var vi tvugna att föreviga denna man på kort.

Goodnight
Bella o Soof


4 kommentarer:

  1. ÅHH va fint ni har det!!:) Saknar er här hemma dock!! Meeeer inlägg o bilder tack!
    PUSS Mami

    SvaraRadera
  2. Åå vad jag får ångest när jag ser detta. Så jävla underbart ser ni ut att ha det! Säger som mami, mer inlägg och fler bilder! Puss älskar er!

    SvaraRadera
  3. Mikaela Stenmarck2 maj 2011 kl. 04:32

    Herrejisses så gott de ser ut!! Vill me va meeeed!!

    SvaraRadera
  4. hade det inte vart för den där jävla bilden på den där fula äckliga fågen, då hade jag skrivit att jag hade velat vara där... <3

    SvaraRadera